me

me

tirsdag den 6. juli 2010

:'3

så idag har jeg været i byen, gået frem og tilbage hævet i min lorte bank der irriterer mig grænseløst... for de har ikke styr på deres ting og jeg har ikke styr på mine ting... hvordan skal jeg så nogensinde få styr på det?. Jeg prøver og det går I guess, i den rigtige retning... men skal til kbh imorgen så kunne være rart med det hele helt på plads i:

Såååh jeg stjal jonathan med hjem så vi kunne chille lidt inden hans forældre kom, for ja mine og hans forældre er kinda like friends xO . De kommer for at grille og hygge med som betyder... DEJLIG MAD.

Jeg har bare nydt allll denne dejlige mad og forædt mig og fået det dårligt med at jeg har spist så meget og ret usundt... baah,,, faktisk har det ikke været en så god dag, savner signe <3

Heldigvis skal vi til kbh sammen imorgen og bagefter til en af hendes venners fest! Bliver rigtig fedt at møde nogen af hendes venner, har allerede mødt nogen, men flere skader ikke ^^? De er jo trods alt mine fans,,,, eller?

well... Im tired, bye

Ingen kommentarer:

Send en kommentar