me

me

mandag den 5. juli 2010

whaaah!!

så er det mandag... MEN FERIE ,, Yay :'D! Signe tog på arbejde for en ca. 40 min siden og jeg har lige fået taget noget at spise og finder en god bustid så jeg kan nå og skrive blog og gå i bad inden jeg tager afsted ^^'

Har tænkt mig at tage hjem og hente min pung også tage i byen :)! skal nemlig have hævet penge til jeg måske skal til kbh hvis signe og jeg føler for det på onsdag :b, også skal jeg også have snakket med min bank om det brev jeg fik omkring netbank... "send det første brev tilbage som du fik din kode i".... DUDE WHAT!?! jeg har aldrig bestilt netbank eller fået nogle andre breve... også får man sådan et last warning brev, lols... men, det ordner sig nok^^ sikkert bare en fejl (: øhmm... uh ! efter jeg har været i byen skal jeg hjem og ryde op, få noget af spise også skal jeg op til byen igen (....) for skal nemlig til kørekort teori undervisning. Regner med at blive der en time ekstra for jeg kom lidt bagud da jeg missede en hel uges undervisning pga. eksamer :o , men det skal jeg nu sagtens indhente (:! efter teori skal jeg bare hjem og få noget aftensmad også puttesove x) , tirsdag bliver en stille og rolig men god dag :D

- uhm ja det er en evighed siden jeg sidst har skrevet blog,men har bare ikke haft lyst... og eftersom der er ingen der læser min blog anyway såååh har jeg holdt en længere pause^^ men siden sidst jeg har skrevet blog er der da sket mange ting men ikke noget der har sådan ændret noget. Jeg er færdig med eksamen dvs. 1.g på stx, og ar dejlig sommerferie nu. I sommerferien har jeg intil nu bare slappet af og hygget med signe været lidt sammen med venner en fest eller to, og forsætter med mit kørekort. Det går rigtig godt med kørekortet, har kun været ude at køre en gang men synes det gik rigtig godt ! fik lov til at køre tilbage til køreskolen (igennem byen) selvom man kun skal køre i et mere eller mindre øde indrustrikvater den første gang, så det sgu cool nok :b Teorien er dog en del mere kedelig men prøver at kæmpe mig igennem det^^ det eneste større problem er at jeg ikke kan få en læge ting tang på jeg er frisk og istand til at køre bil pga. min læge er gået på ferie. FERIE, tsk hvad tænker folk på.

Så til en lidt anden ting, signe startede sådan noget "svar-på-spørgsmål-og-send-til-andre-som-svare-på-de-samme-spørgsmål-eller-sådan-noget-leg" :D og så tænker jeg at det kunne da være ok xD, jeg har sikkert misforstået dette men... ja men here goes:

*Nævn 3 ting, som du især godt kan lide ved sommer:
- IS nom nom nom <3
- kan smide tøjet o: -rawrr-
- hygge og bade på stranden :3


*Nævn 3 ting, som kan være træls ved sommer:
- At svede -.-'''
- Sol skoldet D:
- Studenter der bader med deres huer på og tror de er konger/dronninger. oO

*Hvad kan du bedst lide at lave, når det er godt vejr:
- Sidde udenfor og chille i det dejlige vejr, grille udenfor om aften og bare sidde og spise i laaang tid mens man snakker og hygger :3! tage på stranden og bade :D! Se på solnedgangen sammen med signe <3

*Yndlingsblomst:
- En rød rose ^^,

*Yndlingsfarve:
- Rød :3

*Yndlingssommerret:
- grill xD , vandmellon og koldskål ;D ... ja det var så ingen rigtige retter x)

*3 yndlings-is-smage:
- pistacie
- pistacie
- vanilie
(elsker pistacie is nok til at skrive det 2 gange på xb)

*Hvor går drømmerejsen hen?
- Har ingen "drømmerejse" jeg synes faktisk det at rejse ikke er noget som jeg behøver. Synes sagtens jeg kan hygge mig og have det lige så sjovt og spændende her hjemme. Men vil da selvfølgelig stadig ud at rejse ^^! har været i "Rom" som nok var det sted jeg mest ville hen til men vil også gerne til: Egypten, Newyork og Paris.


*Bedste sommerferie rejse:
- Rom :3

*Badetøj:
- Har to par badebukser?

*Sommerferieplaner for 2010:
- Få styr på mit værelse og mine ting generalt. Tilbringe en masse tid sammen med signe og vennerne samt familie. Skal bare en masse på stranden og bare chille :D. Skal også i sommerhus med familien hvor jeg håber signe kommer med ^^, ellers har jeg ikke så mange planer... og ja jeg har intet sommerjob, burde jeg nok have fået skaffet mig, men synes jeg har nok at lave :b

En lille ide ! hver gang man svare og sender spørgsmålne videre til en anden kan man tilføje et spørgsmål man selv finder på :3? just an idea ^^

---------

Regner med at jeg vil skrive mere blog her fremover da det jo er meget hyggeligt <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar