me

me

fredag den 9. juli 2010

chillax

sååh siden tirsdag er der sket lidt^^ jeg vil nok mest fortælle om onsdag der det var her der skete mest spændende^^!

Onsdag:

Jeg vågner og gør mig klar til Signe skal pick mig op i hendes lille cruiser af en bil, for idag skal vi til KBH! ,
Jeg har desværre haft vrøvl med banken så derfor kunne jeg ikke hæve det jeg ville og måtte nasse lidt hos signe til billet men som jeg selfølgelig vil give igen på en god måde :'D!! har nemlig tænkt at vi kunne tage til bonbonland på min regning sådan for at betale tilbage på den måde (; det der med man tæller penge op og giver liiige præcis det samme tilbage ødelægger bare hyggen, det kan hurtigt komme for meget an på penge, og det skal det ik !.

Oh, et lille sidespring^^ , men hun kom så og hentede mig og kører til stationen. På stationen får vi billeter og tager det næste tog, desværre kunne man ikke sidde i toget fordi det var for fyldt, men heldigvis er vi jo ikke trætte i benene endnu :b.

Når vi ankommer går turen til strøget og vi render rundt og kigger på en masse butikker og signe får prøvet en masse tøj ^^ selvom jeg ikke plejer at være meget for at shoppe så var jeg lige i humør til det og det var rigtig sjovt (: vi bliver begge sultne omkring klokken 4 og beslutter og tage på Wagamama. Jeg har aldrig spist der men det har Signe og hun syntes jeg skulle prøve det,,,,, JEG FORTRYDER DET IKKE!!! Det var virkelig lækker mad ! nom nom nom, der må vi hen igen snart.

Vi slog maver i Kongenshave hvor vi lå for os selv, gik i netto efter sprut som vi skulle drikke til Sams fest, en af Signes venner, som jeg aldrig har mødt så var lidt nervøs ^^ er jeg altid når man skal møde nye mennesker.

Festen var en succes. jeg fik lige hvad jeg skulle at drikke til det bliv sjovt uden at blive nød til at feste ude på badeværelset resten af aften, folk var rigtig flinke og imødekommende hvilket var virkelig rart, hader når det bliver akavet.

så Onsdag var virkelig bare en mega nice dag, vi tog hjem til en veninde og sov så vi kunne tage sikkert hjem imorgen, hvilket var rart (:

torsdag:

vi tog hjem med ondt i maverne og en tanke om vi bare skulle hjem og soooooove..... hvilket vi gjorde og ja, så gik den dag xD? - kedelig dag men rart med tid til bare at lave ingenting nogen gange.

Idag:

Idag er det Signes fødselsdag (:! (hurra hurra !^^!) Hun fik min gave, var glad for den og tog på arbejde,,, jeg venter bare på hun kommer hjem igen, så kan hun få lidt massage så hun kan føle sig godt tilpas n_n

aaaaaaaaaaaaaannnndd.... we're out.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar